Vintage Tumblr Themes

Hey there, I'm Maria. Age 23, from So Cal. I blog the things that I love and whatever intrigues and inspires me.

driveshaftgroupie:

skypestripper:

when u burn someone in front of ur friends

image

image


done by alex mister p

done by alex mister p

80sdollarjockey:


theovarianbarbarian:

uarhi:

Me

This is every Mexican in the whole god damn world. I fucking swear.

OMG

80sdollarjockey:

theovarianbarbarian:

uarhi:

Me

This is every Mexican in the whole god damn world. I fucking swear.

OMG

kennyhaz:

eerie-boy:

The Smiths | Girlfriend In A Coma | The Sound Of The Smiths

I listened to this album during break

1 week ago597 plays

thecatantichristishere:

rabbitrecycle:

donaldkaneda:

owo:

punkmonksteven:

lalatula:

image

*does the anime character with glasses thing*

Does that really work though?

image

image

image

What…?

that’s so cool i wanna do it too!!!!!!

image

ok here goes

image

image

NO

Okay, there’s no way that works.

image

Let me try this out.

image

image

image

image

I’m kinda skeptical about this? Can it really make you anime.

imageGuss i’ll give it a shot

image

image

image

image

ABORT ABORT

yeah right, like that really happens

image

hmmm….

image

maybe I should try-

image

HOLY SHIT

image

WHAT THE FU